یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان

Wiki Article


فعالیت این مجموعه در زمینه های بسیاری همچون خرید تلویزیون از بانه ، خرید یخچال از بانه ، خرید کولر گازی از بانه ، خرید لباسشویی از بانه ، خرید ظرفشویی از بانه ، خرید قابلمه از بانه و …. می باشد با این حال تنوع و موجودی ما بیشتر از موارد موجود در سایت می باشد لذا اگر نیاز به محصولی خاص در سایت دارید و این مورد را پیدا نکردید با پشتیبان های ما در تماس باشید. ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 سری 6 به رنگ استیل و ساخت کره جنوبی با رده انرژی A یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین محصولات بوش بوده و با ظرفیت 668 لیتر دارای درب بار و بخش آبریز و یخساز می باشد. جریان خنک کننده چندگانه MultiAirflow در این یخچال در تمام طبقه ها و سطح یخچال فریزر هوای تازه و خنک را به جریان می اندازد و این کار باعث افزایش مدت زمان سالم ماندن و تازه ماندن مواد غذایی می شود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

• بخش یخچال و فریزر کاملا از هم جدا بوده و بوی مواد درون هر کدام به قسمت دیگری وارد نمی شود. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه سیلا کالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. آبسردکن یکی از المان‌های بسیار کاربردی و موردعلاقه بسیاری از کاربران به حساب می‌آید.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید لوازم خانگی و یا ارائه انتقادات و پیشنهادات خود می توانید از طریق راه های ارتباطی زیرا با ما در تماس باشید. برای اطلاع از جشنواره‌ها، تخفیف‌های مناسبتی ویژه و تماشای ویدیوهای جذاب آنباکسینگ محصولات حتما بانه‌بازرگان در اینستاگرام و تلگرام را دنبال نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید لوازم خانگی با کارشناسان مجرب بانــه‌بازرگــان تماس حاصل بفرمایید. کالا حراجی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش تلویزیون ال ای دی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا . بوش در سری جدید محصولات خود از یک نوع طراحی استفاده کرده است به همین دلیل هم در نگاه اول بسیاری از محصولات این شرکت شبیه به هم به نظر می‌رسند. این کار سنت بوش است که محصولاتی هم شکل اما با امکانات مختلف طراحی کند که برای همه اقشار جامعه توجیه اقتصادی داشته باشد.


نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. فریزر جدید بوش، دارای سه طبقه ی استاندارد می باشد که تمامی این طبقات دارای کشو هستند و از این تفکیک شما می توانید به خوبی بهره ببرید و تمامی وسائل خود را در آن جای دهید. زمانی که تعدد کشوها در یک فریزر وجود داشته باشد، طبقه بندی شما نیز برای وسائلی چون مرغ، گوشت، سبزیجات و ... آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و ... ما با نیم قرن تجربه در تعمیرات و شبکه‌ای بزرگ از تعمیرکاران متخصص در کنار شماییم تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را برای شما به ارمغان آوریم. در صورت مشاهده هرگونه تغییر در دمای غیر عادی یخچال در اسرع وقت برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.


ارگونومی طراحی بیرونی درب های یخچال ساید بوش KAG80A104 به گونه ای است که متناسب با دست انسان ساخته شده است و دارای انحنا می باشد. بخاطر استقبال بی نظیر مردم از محصولات بوش برای راحتی و آرامش و اصل بودن محصولات بوش این مجموعه فعالیت خودرا در زمینه فروش لوازم خانگی بوش با هدف مشتری‌مداری و ارائه بهترین خدمات آغاز نموده است. ظرفیت آن 668 لیتر است ، بنابراین می تواند تا 29 کیسه مواد غذایی پر از همه غذاهای مورد علاقه شما ، از گوشت های خوشمزه گرفته تا وینتای یخ زده را در خود جای دهد. از آنجا که یخ زدگی نیز وجود ندارد ، هوای خنک دائماً در گردش است تا جلوی یخ زدگی را بگیرد ، به این معنی که دیگر مجبور نخواهید شد یخ زدایی دیگر را به صورت دستی انجام دهید. به علاوه ، به لطف ویژگی هوشمند VarioZone ، که به شما امکان می دهد کشوهای فریزر را برای جا به جایی وسایل حجیم تر بچرخانید ، روزهای شلوغی در بوقلمون به خوبی و به پایان رسیده است. حتی یک لوله کشی آب و یخ برای تمام نیازهای نوشیدنی شما وجود دارد که به شما آب سرد در شیر می دهد.


با خرید ساید بای سایدهای بوش دیگر نیازی به برفک زدایی نخواهید داشت. همچنین با تجهیز شدن سایدها به یخساز و آبسردکن همیشه تکه های یخ و آبسرد در دسترس خواهد بود.بوشبرای پوشش به تمامیت نیاز مصرف کنندگان، محصولات خود را با تنوع تولید کرده و هریک از محصولات ویژگی های خاص خود را دارا هستند. این تکنولوژی که به خنک کننده ی دو گانه معروف است در یخچال فریزر ساید بوش وجود دارد و باعث می گیرد هوای خنک و رطوبت مورد نیاز در قسمت یخچال و قسمت فریزر بطور کاملا یکسان تامین شود و در نگهداری هر چه بهتر و طولانی مدت تر مواد غذایی نقش به سزایی دارد.


اندازه عرضی این یخچال ها از عدد ۷۵ شروع و تا ۸۵ سانتیمتر تولید می شوند. ارتفاع این یخچال ها هم معمولا بین ۱۷۵ تا ۱۸۵ سانتیمتر متغیر هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول با کارشناسان مرکز بوش ایران در تماس باشید. طراحی، سئو توسط تیم داخلی انجام شده و کلیه حقوق متعلق به 20 بخر می باشد.


یخچال فریزر ساید بوش برای کسانی که فضای کمتری برای قرار گیری یخچال در آشپزخانه خود دارند مناسب تر است زیرا فضای کمتری را نسبت به یخچال فریزر دو قلو اشغال می نماید. یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104در یک رنگ سفید بسیار جذاب طراحی شده است. یک آبریز حرفه ای هم در قسمت فریز این یخچال طراحی شده است که نسبتا اندازه متوسطی دارد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

راه اندازی یخچال بر روی یک سطح ناصاف باعث از بین رفتن تعادل دستگاه و واژگون شدن در هنگام باز و بسته کردن درب می شود. بطور کلی مواد قابل انفجار یا قابل اشتعال را در یخچال نگهداری نکنید. یک سیب زمینی را پوست بکنید و داخل یخچال بگزارید(هر سه روز یکبار سیب زمینی را عوض کنید).


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG80A104 مجهز به سیستم ضد برفک NoFrost است تا از یخ زدگی و ایجاد برفک روی دیواره های فریزر و روی مواد غذایی جلوگیری کند. این سیستم شامل مراحلی مشود که رطوبت فریزر را تبخیر و به خارج از فریزر منتقل میکند تا به صورت برفک در نیایند. موتورهای پر قدرت با مصرف بهینه انرژی، طراحی های جذاب و ابتکارانه، نورپردازی های کم مصرف و پرفایده و ظرفیت بالا، برخی از مزیت های یخچال های ساید بای ساید بوش است.


کاربرگرامی، با درخواست ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا، این محصول حذف گردید. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

این یخچال فریزر مناسب استفاده برای خانواده‌ های کم‌ جمعیت تا متوسط است. یخچال فریزر های معمولی در مدت معینی (معمولا زیاد) غذا و مواد را در فریزر منجمد می کنند. اما یخچال و فریزر بوش مدل KAG90AW204 توسط فناوری SUPER FREEZ قادر است که غذا ها را در مدت بسیار کوتاهی منجمد کند و دمای آن ها را کاهش دهد.


یخ زدایی و تمیز کردن یخچال به صورت دستی بسیار خسته کننده و وقت گیر می باشد. خوشبختانه یخچال های امروزی از قابلیت NoFrost یا بدون برفک بهره می برند. قابلیت بدون برفک همانطور که از نامش پیداست از برفک گرفتن مواد غذایی و همچنین دیواره های فریزر جلوگیری می کند.


ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 سری 6 با ابعاد استاندارد تولید شده است و یکی از مدل های پرفروش و بزرگ در بازار است که دارای ارتفاع 181 سانتی متر، عرض ninety three و عمق 85.6 سانتیمتر که فضایی بزرگ و مناسب با دسترسی راحت را برای شما ایجاد کرده است. موارد بسیاری مانند صفحه نمایش لمسی، نور داخلی، زنگ هشدار باز بودن درب، قفل کودک و بسیاری از تکنولوژی های به کار گرفته در این مدل وجود دارد که باعث شده با توجه به قیمت ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 با بدنه استیل به یکی از پرطرفدارترین مدل ها تبدیل شود. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-0036VS با طراحی درب سوم امکان استفاده آسانتر از داخل یخچال را بدون نیاز به باز کردن در کامل فراهم می کند، که همین قابلیت از هدر رفتن سرمای داخل ساید بای ساید جلوگیری می کند. از مزایای دیگر این تکنولوژی جلوگیری از باز و بسته کردن مکرر درب یخچال و مصرف انرژی بیشتر می باشد. در این مدل دوو، با قرار دادن یخ ساز داخل درب، فضای بیشتری در فریزر ایجاد می شود.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


در روی درب این یخچال و فریز پنل نمایشگر، آب ریز و یخ ریز قرار گرفته است، طراحی خلاقانه ی ظاهری بوش به گونه ای است که شماهم بی شک مجذوب آن می شوید. این یخچال زیبا و با دوام، از محصولات سری 6 شرکت بوش است که ظرفیت خالص آن 522 لیتر می‌باشد. حتما می دانید زمانی که مواد غذایی با دمای محیط وارد یخچال می شوند بر روی دمای داخلی آن تاثیر می گذارند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل KAD80A404با ظرفیت داخلی 668 لیتر، نیاز یک خانواده‌ی متوسط و پرجمعیت را به راحتی رفع می‌کند. طراحی داخلی بینظیر این محصول، یک فضای دداخلی بزرگ و جادار با امکان دید تمامی قسمتها را فراهم می‌کند. طبقات نشکن با قابلیت تغییر ارتفاع، میتوانند هرظرفی را در خود جای دهند. قرارگیری یخ ساز و آبریز ویژه با صفحه‌ی نمایش لمسی، جلوه‌ای زیبا و مدرن به این محصول داده است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این یخچال را به موردی خاص و زیبا تبدیل کرده است، طراحی درب دور این دور است که با سهولت دسترسی اعضای خانواده به مواد پر مصرف موجب کاهش مصرف برق نیز خواهد شد. قابلیت VitaFresh برای یخچال ساید بای ساید بوش مدل kag90aw204 تعریف شده که جهت حفظ رطوبت در نظر گرفته شده است.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


در این سایت مدل های مختلف یخچال فریزر های بوش موجود بوده و می توانید بر اساس بودجه و نیاز خود یخچال فریزر مورد نیاز خود را خریداری کنید. قیمت یخچال بوش بر اساس فناوری های بکار رفته در آن متفاومت بوده و مشتریان با بودجه مختلف می توانند در این فروشگاه اقدام به خرید یخچال فریزر ایده آل خود نمایند. از همان ابتدا این برند محصول های با طراحی خلاقانه و قابل اعتماد تولید می کرد و دارای تعهد اجتماعی بود.


در واقع این منطقه که دمای آن بین صفر درجه کنترل می شود هم باعث طروات و تازگی مواد غذایی خواهد شد؛ و هم اینکه از یخ زدن مواد جلوگیری می کند. از دیگر مزیت های ویژگی Fresh zero Zone این است که تا حد زیادی مانع از اتلاف انرژی و زمان می شود به صورتیکه هر زمان که بخواهید می توانید شروع به پخت و پز مواد کنید. یخچال ساید بای ساید بوش مدل 7WRS25FDBF با ظرفیت 30 فوت توسط کمپانی ترکیه ای تولید و روانه بازار شده است. در این یخچال سزی 7 ویرپول گواهینامه ی Energy Star® ارائه شده که نشان می دهد این محصول مصرف انرژی پایینی دارد و کارکرد بالایی را از خود نشان خواهد داد. قیمت یخچال ساید بای ساید بوش 668 لیتر KAD80A104 با بهترین کیفیت و ارزان ترین نرخ در لوازم خانگی منصوری به صورت عمده و خرده می توانید خریداری نمایید.


14 تیر 1399سلام، درجه را روی three بگزارید و قسمت دمپر یخچال را باز نمایید تا بیش از حد باز نباشد. 28 مرداد 1399سلام، درجه یخچال را بالا ببرید تا برودت بهتر شود و در نهایت آب خنکی داشته باشید. بر روی دکمه های یخچال بوش و در کنار دکمه های ice/water شاهد دکمه reset نیز هستیم.



یخچال ساید بای ساید KAG93 بسیار جادار است و مواد غذایی را کاملا تازه و بهداشتی نگه می دارد. شما می توانید برای خرید یخچال فریزر بوش KAG93 به ادامه مطلب مراجعه کنید و یا با مشاوران ما در بابیروز تماس بگیرید. این یخچال از نظر مشخصات فنی طراحی و قابلیت‌ها و امکانات مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همانطور که راجع به اندازه یخچال ساید گفتیم که در اندازه و ابعاد بزرگی وجود دارند ، در رابطه با وزن یخچال ساید هم باید بگوییم که این نوع یخچال ها از وزن بسیار بالایی برخوردار هستند و جا به جایی آن ها کمی مشکل ساز است . شما می توانید یخچال مناسب خود را بر اساس تعداد افراد خانواده خود بخرید به عنوان مثال برای یک خانواده 4 نفره بهتر است به سراغ یخچالی بروید که ظرفیتی معادل 350 تا 530 لیتر داشته باشد . 25 شهریور 1398سلام ، سنسور یخچال بوش شما باید توسط تعمیرکار در محل چک شود . 19 اسفند 1398سلام ، سنسور و بردالکترونیکی یخچال بوش شما باید چک شود. 05 تیر 1399سلام، دمای یخچال باید بین 2 تا three درجه باشه، اگر دیواره یخچال یخ زده ابتدا لاستیک های دور درب و فاضلاب یخچال باید چک شود. 04 مرداد 1400سلام، درجه دمای یخچال را روی four یا 5 و فریزر را روی -18 بگذارید و همچنین فاصله استاندارد 10 سانتی متر از کناره ها و پشت یخچال رعایت شود.


• عمق این دستگاه ها اغلب در حدود 30 اینچ است و در درون کابینت آشپزخانه قرار می گیرند. • شیک و زیبا بوده و یخ ساز و آب سرد کن آنها به آب لوله کشی متصل است و شما نیازی به پر کردن مخزن آب آنها ندارید. از دو کشوی دیگر نیز می‌توان برای نگهداری میوه‌ها و سبزیجات استفاده کرد.


سه کشوی شفاف مخصوص نگهداری میوه و سبزی که این کشوها هم دارای قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. اگر قبلا هم به دنبال خرید لوازم برقی برای خانه بوده باشید، احتمالا به نام شرکت بوش زیاد برخورده‌اید. محصولات این شرکت آلمانی خوش‌نام به کیفیت ساخت بسیار عالی و طول عمر زیاد معروف هستند و همین موضوع باعث بیشتربودن قیمت تولیدات آن در برابر برخی شرکت‌های رقیب شده است.دستگاه مدل فوق جزء مجهزترین محصولات بوش بوده که توانسته طرفداران زیادی به خود جلب کند. در ادامه ویژگی ها و امکانات این دستگاه را برای شما ذکر می کنیم که تفاوت آن را با سایر برندها و کالاهای دیگر بهتر متوجه شوید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش
قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قسمت فریزر که در سمت چپ وجود دارد دارای گنجایش 227 لیتری می باشد که این بخش هم دارای دو کشو با قابلیت انجماد سریع بوده و دو طبقه که از شیشه های مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشند. بر روی درب فریزر از داخل نیز four قفسه موجود است که برای قرار دادن بطری های استوانه ای مناسب می باشد. بخش داخلی این یخچال لامپ داخلی از نوع LED دارد که به این معنی است که محفظه یخچال از بالا روشن شده و دید خوبی نسبت به غذا می دهد. فروشگاه “بانه یخچال” اولین عرضه کننده انواع یخچال خارجی به صورت تخصصی در کشور می باشد. به لطف خداوند و با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات سریع و بروز توانسته ایم رضایت حداکثری مشتریان خود را کسب کنیم. • یخچال فریزر بوش دارای فناوری های پیشرفته بوده و در رده بندی انرژی در رده های بالا قرار می گیرند.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


با کمک طریقه برطرف کردن گرفتگی فاضلاب یخچال بوش، این مشکل را حل کنید. میزان رطوبت نیز به‌صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود براساس اینکه نوع موادغذایی که داخل این محفظه قرار می گیرد.. سنسورهایی در این یخچال وجود دارد که به شما این اطمینان می‌دهد که دما بالاتر از فریزشدن نگه داشته می‌شود؛ به عبارتی دیگر دمای ایده آل برای حفظ تازگی وماندگاری بیشتر میوه و سبزیجات.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

بوش آلمان بسته به نیاز مشتریان مدلهای مختلفی از یخچال فریزر را تولید می کند که در این بخش به توضیح هر یک از مدلهای آن به همراه مزایای آن خواهیم پرداخت تا شما بسته به نیاز خود بتوانید یکی از مدلها را انتخاب و به صورت اینترنتی خرید کنید. یخچال یکی از وسایل پر کاربرد و ضروری آشپزخانه است که روزانه با آن سروکار داریم، بنابراین مهم است برندی را انتخاب کنید که نام آشنا باشد و در تولید آن از بهترین مواد و متریال های متناسب با دانش و تکنولوژی روز استفاده شده باشد. یخچال بوش یکی از برندهای معتبر جهانی است که دارای مدلهای مختلفی همچون یخچال ساید، دوقلو، یخچال و فریزر، تک فریزر و توکار است که قیمت مناسبی دارد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. امروزه در بین افراد طرفداران یخچال فریزر ساید بای ساید روز به روز بیشتر می‌شوند.


یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


در این محفظه فعالیت فتوسنتز ایجاد شده که باعث تازگی مواد غذایی می شود. در کشوی نگهداری از میوه رطوبت افزایش یافته که آن هم موجب تازه ماندن میوه ها و سبزیجات می شود. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 مجهز به محفظه ی هوم بار یا مینی بار می باشد که روی درب اصلی یخچال تعبیه شده است. این قابلیت موجب کاهش و جلوگیری از اتلاف انرژی می شود زیرا بدون نیاز به باز کردن درب اصلی می توان به راحتی به مواد خوراکی موردنیاز و پرمصرف روزانه ی خود دسترسی داشت. جنس بدنه این یخچال ساید بای ساید بوش، از استیل ضد زنگ ساخته شده است که در برابر ضربه های احتمالی که به آن وارد شود کاملا مقاوم و بادوام می باشد. بنابراین می توان گفت یخچال های دوقلو برای خانواده های پرجمعیت مناسب تر هستند.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


همراه با تکنولوژی Multi-Air Flow این اطمینان به شما داده می‌شود که طروات و تازگی مواد غذایی دو برابر بیشتر خواهد شد. به عبارتی دما و رطوبت در هر کدام یک از قسمت های یخچال و فریزر در حد ایده آلی قرار داده می شود که با اطمینان خاطر می توانید هر نوع ماده غذایی را تا مدت زمان طولانی در داخل آن ذخیره سازی کنید. یخچال ساید بوش مدل KAG90AI20 با طراحی مدرن ساخته شده که در زیر بیشتر در مورد جزییات توضیح میدهد. این دستگاه دارای دو درب است که امکان دسترسی به فضای داخلی را را پدید می آورند و بر روی این درب ها دسته های کشیده قرار گرفته اند که به زیبایی محصول می افزایند؛ این دسته ها با رنگ نقره ای و هماهنگ با رنگ استیل بدنه ی محصول ایجاد شده اند.


طبقات مختلف و مخصوصی برای گذاشتن تخم مرغ، دارو، میوه و بطری آب دارد. محفظه ای که با حفظ رطوبت میوه و سبزی ها را تازه و با طروات برای مدت زمان زیادی نگهداری می کند. تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه سیلا کالا محفوظ می‌باشد.

Report this wiki page